Наша студія автобезпеки надає широкий перелік послуг, пов'язаний із монтажем сучасних охоронних систем «ПАНДЕКТ», «ПАНДОРА» у Києві, Одесі, Вишневому.

Наші майстри – професіонали з більш ніж 15-річним досвідом роботи у сфері встановлення комплексних автомобільних сигналізацій на машини різної комплектації та класів.

Наша компанія входить в мережу студій автобезпеки Agent Car Security від Agent Trade офіційного дистриб'ютора ТМ Пандект і Пандора на території України, тому ми надаємо безстрокову гарантію на обладнання та безстрокову гарантію на роботи.

Ми гарантуємо, що придбаний вами пристрій буде 100% робочим і без механічних дефектів при здійсненні продажу та монтажу. Комплектація охоронних систем перевіряється безпосередньо перед продажем – фахівці ретельно оглядають комплекти автомобільної сигналізації щодо виявлення виробничих механічних дефектів і шлюбів.

Тому ви можете бути впевнені, що співпрацюючи з нами, отримаєте дійсне європейське обслуговування, якісні охоронні товари для вашого транспортного засобу.

Гарантія сигналізації ПАНДОРА І ПАНДЕКТ

Встановлення автосигналізацій з гарантією передбачає поширення зобов'язань, коли було дотримано всіх умов гарантії.Це обслуговування передбачає безкоштовний ремонт охоронних систем протягом усього гарантійного терміну.

Якщо відновлення працездатності неможливе, тоді здійснюється заміна на аналогічний пристрій.

Зверніть увагу!!

При монтажі системи повинен бути заповнений гарантійний талон, якщо гарантія не заповнена, вам може бути відмовлено у гарантійному обслуговуванні.

Сигналізація авто з гарантією:

  • вищезгадані аспекти можливі лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують факт придбання автомобільної сигналізації та монтажу;
  • щоб гарантія автосигналізації набула чинності:

Покупець автомобільного охоронного комплексу повинен попередньо та ретельно ознайомитися з правилами експлуатації автосигналізації та подальшого технічного обслуговування в рамках гарантійних зобов'язань. Вся інформація міститься в інструкції, що йдуть у комплектації із пристроєм;

  • коли не надається гарантійне обслуговування:

Гарантія автосигналізації перестає діяти, якщо було втрачено гарантійний талон, або ж у ньому є виправлення та записи, зроблені не продавцем. Зобов'язання безкоштовного обслуговування (ремонту чи заміни) знімаються з продавця, коли серійні номери комплектуючих не співпадають з інформацією, зазначеною безпосередньо у гарантійному талоні.

Установка автосигналізацій з гарантією перестає діяти, якщо на пристрої та в талоні відсутні фірмові стікери продавця.Також монтаж охоронного комплексу без подальшого гарантійного обслуговування здійснюється, коли на пристрої є механічні пошкодження, отримані під час експлуатації автомобільної сигналізації.

Записуйтесь до нас за адресою:

  • м. Вишневе, вул. Київська, 2;
  • м. Київ, вул. Н. Трублаїні, 37-В (Втішний);
  • м. Київ, пров. Куренівський, 15 (Поділ); - головний офіс
  • м. Київ, Харківське шосе, 175 (Лівий берег);
  • м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 15 А (Слобідка).

Договірні гарантійні зобов'язання pandect.ua

1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працюючим і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.

2. Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії має на увазі під собою безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.

3. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і підписом покупця.

4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.

5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

- Втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавцем.

- Розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні.

- Ушкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих.

- Наявності механічних пошкоджень (пом'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами.

- Наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.).

- Наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили.

- З ознаками горіння або димлення (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.).

- Наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п ..

- Виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в інструкції користувача).

- При неповній комплектації виробу, відсутності додаткової документації, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією.

- А також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо виріб не може бути відремонтовано на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, або до 45 днів за згодою сторін, без урахування часу транспортування.

8. Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:

- Товар новий, тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п ..

- Збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.

Додатки

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті через:

- порушення схоронності гарантійних пломб;

- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

- неправильного заповнення гарантійного талона;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;

- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.